שר החוץ: "החזרנו את מדיניות הסיכולים הממוקדים"

שלמה ריזל No Comments on שר החוץ: "החזרנו את מדיניות הסיכולים הממוקדים"

שר החוץ והמודיעין אמר היום כי מדיניות הסיכולים הממוקדים חזרה – הפרסום עורר עניין רב ברשתות הערביות. כוננות בג'יאהד האיסלאמי. השר אמיר אוחנה התייחס לתגובות כחול לבן: "הם יודעים שאין פתרון קסם"

צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החוץ והמודיעין וחבר הקבינט המדיני ביטחוני ישראל כ"ץ אמר היום (חמישי) לאחר שיגור הרקטה אל עבר העיר אשקלון, בזמן בו שוהה נתניהו בעיר, "החזרנו את מדיניות הסיכולים הממוקדים. גם עכשיו יש עבודה מודיעינית לאתר האם יש גורם חדש שלקח על עצמו לבצע ירי לישראל – והוא יסוכל". את הדברים אמר כץ בגלצ.

ראש הממשלה אמר לאחר שיגור הרקטה לעברו בכדי להסב לו מבוכה עולמית, "ההוא שירה בפעם הקודמת אינו איתנו. אותו אחד שירה שיארוז את החפצים שלו".

המחבל שאחראי על שיגור הרקטה הוא חליל ביתאני המפקד הבכיר של הג'יאהד האסילאמי לאחר חיסולו של הקודם. בתאני ניצל מניסיונות התנקשות רבים של צה"ל, האחרון היה במבצע 'צוק איתן', מדובר במפקד גזרה של הג'יהאד האיסלמי,היה מקורב מאוד לבהא אל-עטא שחוסל לאחרונה.

שר המשפטים אמיר אוחנה אמר לאחר הירי ולתגובות כחול לבן: "מנהיגי כחול לבן היו רמטכ"לים או ישבו בקבינט, הם יודעים שאין פתרון קסם".

אוחנה התייחס למינוי מ"מ פרקליט המדינה שהתעכב בגלל בג"ץ: "הבחירה שלי באורלי בן ארי הייתה מושכלת, לא הבאתי שודד דרכים, הבאתי פרקליטה מצטיינת ומוערכת. אני משוחח ארוכות עם היועץ המשפטי ומנסה לשכנע אותו, לא תמיד אני מצליח" את הדברים אמר לדקל סגל בכאן.



0 תגובות